Zondag 13 september 2015 - Reisverslag uit La Guérinière, Frankrijk van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Zondag 13 september 2015 - Reisverslag uit La Guérinière, Frankrijk van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Zondag 13 september 2015

Blijf op de hoogte en volg Gerda

13 September 2015 | Frankrijk, La Guérinière

Het heeft veel geregend deze nacht, maar de storm komt pas later op de dag! De meesten zijn toch op de fiets gestapt en is gedurende de dag wel geplaagd door enkele buien. De sfeer op dit eiland is byzonder, het zeezout met kruiden, de mosselen en oesters, en de grote Zondagmarkt in Nourmoutier en de Brocante in la Guérinière, en dan deert het niet dat je nat en vermoeid door de tegenwind weer op de camping arriveert. We missen er nog een paar, het regent behoorlijk door…die schuilen hopelijk in een bushalte……
Even een kijkje genomen bij het binnenhalen van de oesters en mosselen, bedrijvigheid op het drooggevallen wad met de oester- en mosselbanken.
Morgenochtend het Franse ontbijtje, hopelijk is de regen voorbij en is de storm gaan liggen.

• 13 September 2015 - 17:16

Babette:

Hoi, pap en mam
    Alle dagen gelezen, maar ik dacht nu laat ik maar eens even mailen... Straks is de reis al weer klaar. Gaat snel nu, nog maar een paar dagen genieten!
    Veel plezier nog! Liefs Fausto, Babette, Sheila en Ramon

Gerda

Als Tourmanagers bij de N.K.C. voelen wij ons als een vis in het water, en deze actieve reis langs de Loire en langs de Franse kust, met mooie fietstochten gaan we overdragen aan Leo en Chris, zodat zij deze mooie afwisselende reis nog enkele jaren kunnen begeleiden.

Actief sinds 26 Juli 2015