Donderdag 10 september 2015 - Reisverslag uit Les Ponts-de-Cé, Frankrijk van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Donderdag 10 september 2015 - Reisverslag uit Les Ponts-de-Cé, Frankrijk van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Donderdag 10 september 2015

Blijf op de hoogte en volg Gerda

12 September 2015 | Frankrijk, Les Ponts-de-Cé

Vandaag staat voor de reisbegeleiding in het teken van de BBQ…Ton en Gerda doen de boodschappen en er wordt gekokkereld. Voor Chris en Leo is het eerst de route fietsen, en daarna hand -en spandiensten.
Het verslag van Leo:
Vandaag een werkelijk schitterende fietstocht gemaakt naar Angers.
Vanuit Les Ponts-de-Cé eerst een stuk langs het kanaal, Onderweg mooi zicht op de Loire. We passeren een schitterende tuin met mooie planten. Na het passeren van de brug over La Maine, een heel mooi fietspad langs de Maine. We passeren mooie rotsformaties, fietsen door een mooi park, met uiteraard een gelegenheid tot het nuttigen van een kop lekkere koffie. In Angers komen we bij de burcht met 17 torens! We wandelen door het oude stadsdeel en vallen neer op een terras. Nuttigen een lekker glas Guinnes en fietsen terug om ons voor te bereiden op de de BBQ. Dat was een groot succes. Er was volop de eten en te drinken.
Tevreden keerde na afloop bijna iedereen terug naar zijn eigen camper.. Een enkeling bleef wat langer hangen bij de reisbegeleiders .
….Een geslaagde dag!

• 20 September 2015 - 14:32

Fred:

Gerda op de laatste foto staan Albert en Fred niet Jan en Albert

• 20 September 2015 - 14:38

Gerda Van Der Lubbe:

Fred, ik heb het veranderd! Bedankt voor de tip!

Gerda

Als Tourmanagers bij de N.K.C. voelen wij ons als een vis in het water, en deze actieve reis langs de Loire en langs de Franse kust, met mooie fietstochten gaan we overdragen aan Leo en Chris, zodat zij deze mooie afwisselende reis nog enkele jaren kunnen begeleiden.

Actief sinds 26 Juli 2015