Woensdag 9 september 2015 - Reisverslag uit Les Ponts-de-Cé, Frankrijk van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Woensdag 9 september 2015 - Reisverslag uit Les Ponts-de-Cé, Frankrijk van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Woensdag 9 september 2015

Blijf op de hoogte en volg Gerda

12 September 2015 | Frankrijk, Les Ponts-de-Cé

Na alweer en koude nacht, een zonnige frisse ochtend, en we starten wanneer we zin hebben. Men kan het historische plaatsje Chinon bekijken ( met de lift), of Vienne en Saumur, met z’n Troglodytes, de grotten waarin wijn wordt opgeslagen en champignons gekweekt. Ieder doet waar hij zin in heeft.
De coördinaten zijn nu met de W i.p.v. E, en menigeen is de weg kwijtgeweest. Maar het is een mooie route, dus het is geen straf!
We arriveren op de camping Hortes L’ille du Chateau, goed weer en dat blijft voorlopig zo, volgens de eigenaresse….heerlijk!
Morgen een mooie fietstocht naar Angers, met de burcht, via een mooi sport-waterpark.
We hebben er zin in!!

Gerda

Als Tourmanagers bij de N.K.C. voelen wij ons als een vis in het water, en deze actieve reis langs de Loire en langs de Franse kust, met mooie fietstochten gaan we overdragen aan Leo en Chris, zodat zij deze mooie afwisselende reis nog enkele jaren kunnen begeleiden.

Actief sinds 26 Juli 2015