Zaterdag 5 september 2015 - Reisverslag uit Bracieux, Frankrijk van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Zaterdag 5 september 2015 - Reisverslag uit Bracieux, Frankrijk van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Zaterdag 5 september 2015

Blijf op de hoogte en volg Gerda

05 September 2015 | Frankrijk, Bracieux

Over deze dag zullen we nog lang napraten, wat een belevenissen op deze zaterdag!
Er is een groepje deelnemers geweest, wat zeer uitgebreid Kasteel Cheverny heeft bekeken en veel lol met Kuifje heeft gehad, geluncht hebben…en die zijn op hun gemakkie weer huiswaarts gegaan, 26 km op de teller.
Maar diegenen, die de hele route wilden rijden, die hebben het geweten……..
De fietsroute klopte, maar:
1) het witte zandpad was in het afgelopen jaar geasfalteerd.
2) het bordje Doodlopende Weg is verdwenen
3) in Beauregarde is men een nieuwe weg aan het leggen, en is onze route gebarrikaardeerd.
Wat nu, dank zij de app die Ton gedownload heeft op z’n Iphone, snel een andere route geimproviseerd, en gelukkig heeft Ton zijn geplastificeerde pijlen bij zich…dus hij heeft zo de deelnemers naar Bracieux geloodst.
Maar de weg vragen, aan mannen, die al heel lang in het cafe zaten en Rijk ging in het gemeentehuis naar binnen, waar de Beatles hun: “ All you need is love” zongen, bracht wel enige commotie te weeg.
Uiteindelijk is het iedereen gelukt om op de camping te komen, varieerend tussen de 47 km en 60 km, eind goed, al goed!!!!

Gerda

Als Tourmanagers bij de N.K.C. voelen wij ons als een vis in het water, en deze actieve reis langs de Loire en langs de Franse kust, met mooie fietstochten gaan we overdragen aan Leo en Chris, zodat zij deze mooie afwisselende reis nog enkele jaren kunnen begeleiden.

Actief sinds 26 Juli 2015