Zaterdag 29 augustus 2015 - Reisverslag uit Gien, Frankrijk van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Zaterdag 29 augustus 2015 - Reisverslag uit Gien, Frankrijk van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Zaterdag 29 augustus 2015

Blijf op de hoogte en volg Gerda

29 Augustus 2015 | Frankrijk, Gien

Na alweer een rustige nacht, komen de deelnemers op deze warme ochtend wat laat op gang, maar dat maakt niet uit.
De meesten fietsten in de loop van de ochtend richting Briare……
Af en toe kwam je groepjes tegen, op terrasjes en op bankjes en vooral ook onder de bomen, want de temperatuur is rond de 35 graden.
Rond 15.00 uur kwamen er al heel wat verhit op de camping aan en gingen douchen.
Het was goed toeven onder de bomen. Tegen half 5 liepen er groepjes naar de parade ter ere van de 71e verjaardag van de bevrijding van Gien.
Zoals elk jaar was er veel bekijks, een mooi spektakel!!
Daarna was het relaxen en een hapje eten, en menige BBQ deed dienst vanavond….
…en de weersvoorspelling voor morgen, net zo warm!!

Gerda

Als Tourmanagers bij de N.K.C. voelen wij ons als een vis in het water, en deze actieve reis langs de Loire en langs de Franse kust, met mooie fietstochten gaan we overdragen aan Leo en Chris, zodat zij deze mooie afwisselende reis nog enkele jaren kunnen begeleiden.

Actief sinds 26 Juli 2015