Vrjjdag 28 augustus 2015 - Reisverslag uit Gien, Frankrijk van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Vrjjdag 28 augustus 2015 - Reisverslag uit Gien, Frankrijk van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Vrjjdag 28 augustus 2015

Blijf op de hoogte en volg Gerda

28 Augustus 2015 | Frankrijk, Gien

Vandaag is de dag druilerig begonnen, maar zoals voorspeld: om 11 uur werd het droog!
De overige 6 campers arriveren in de loop van de dag, dus we zijn nu compleet met 19 campers en 36 personen.
Om 17.00 uur hebben we de Hernieuwde Kennismaking, en dat vieren we met een toost op de komende 3 weken, waarin we hopen op mooi weer en geen mankementen.
Het was een gemoedelijke sfeer, lekker zonnetje en we schrokken dat het zo laat was, 18.45 uur, en het diner begint om 19.00 uur.

Start: 1 kir avec ses mignardises :
• Brochettes tomates / mozzarella
• Roulés de jambon et fromage frais
• Mini club sandwich saumon
¼ vin rosé + ¼ vin blanc+ ¼ vin rouge, du bière, boissons frais

Entrée :
• Jambon Melon
Plat :
• Suprême de poulet sauce aux cèpes
• Garnitures : frites / salade
Dessert :
• Crumble de pomme et sablés de Nançay
1 café ou 1 thé
Om 22.00 uur lopen we voldaan naar de campers, morgen de eerste fietsdag!!

• 29 Augustus 2015 - 11:05

Jan:

De foto's op de site floepen alle kanten uit. Wij zijn benieuwd hoe het verder gaat.

PS Ik hebben een reisblog van www.aroundtheglobe.nl

Gerda

Als Tourmanagers bij de N.K.C. voelen wij ons als een vis in het water, en deze actieve reis langs de Loire en langs de Franse kust, met mooie fietstochten gaan we overdragen aan Leo en Chris, zodat zij deze mooie afwisselende reis nog enkele jaren kunnen begeleiden.

Actief sinds 26 Juli 2015