Kennismakingsdagen te Lierderholt, Beekbergen - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Kennismakingsdagen te Lierderholt, Beekbergen - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Kennismakingsdagen te Lierderholt, Beekbergen

Blijf op de hoogte en volg Gerda

18 Augustus 2015 | Nederland, 's-Gravenhage

Op 16 en 17 juli 2015 komen we bijeen op de mooie boscamping 't Lierderholt.
We staan op het camperveld en hebben 's middags een informatie-bijeenkomst in het restaurant.
's avonds doen we ons tegoed aan een Frans getinte maaltijd in de Lierderhoeve.
De sfeer is prima, we praten over van alles.....
De ochtend daarna, nog een kopje koffie en thee, en men kan nog vragen stellen.
Om een uur of 12 regent het, jammer voor de braderie op de camping, en de meesten rijden weer naar huis of blijven nog een paar dagen.
We hebben er zin in, tot 28 augustus in Gien!!

• 21 Augustus 2015 - 14:56

Fred:

Nu maar hopen dat het geen reisverslag wordt a la Max , maar dat zal wel niet gebeuren gezien de enthousiaste reisbegeleiders en de mensen die mee gaan.
    Het wordt weer een dolle boel.
    Tot in Gien.
    Fred

• 23 Augustus 2015 - 16:41

Marga Matthijssen:

web-log doorgestuurd naar de familie. Ben benieuwd of ze het leuk vinden. Nog een paar dagen en dan zien we elkaar. Ik jullie voor het eerst, verheug me erop.
    groetjes marga

• 23 Augustus 2015 - 21:45

Nellie Oonk-Schonewille:

Beste reizigers LoireVendee2015.

Ik wens jullie een mooi, leuke en gezellige reis. Ik zal jullie via deze site volgen.

Groetjes Nellie

Gerda

Als Tourmanagers bij de N.K.C. voelen wij ons als een vis in het water, en deze actieve reis langs de Loire en langs de Franse kust, met mooie fietstochten gaan we overdragen aan Leo en Chris, zodat zij deze mooie afwisselende reis nog enkele jaren kunnen begeleiden.

Actief sinds 26 Juli 2015